söndag 29 april 2012

Gårdagens Handboll

Igår hade svt en riktigt rolig sändning!

Det var fokus på båda dam matchena och det var två fina vinster från mina absoluta favorit lag i serien. Sävehof är ännu en gång klara för final och jag kunde inte vara gladare än jag är just nu. Vilken rolig klubb att tillhöra och många bra spelare odlas fram dagligen. 29-21 blev det mot Eslöv. Eslöv som jag tycker är bra men jag tycker man ser lite att Johanna Wiberg saknas. Men det är bara att jobba på och satsa hårt på en ny topp placering nästa år igen.

Sen har vi Lugi. Jag gillar Lugis kämpar glöd. De tappade sin Hagman men fortsätter köra på och göra bra matcher. Sabina jobbar stenhårt genom hela matchen och borde få en os plats Tycker jag. 2-1 i matcher nu till Lugi och jag har snart min drömfinal mellan Sävehof och Lugi. Vilka spelare blir vinnare redan nu och vilka får vänta till OS innan de får sin vinst chans.  Blir det som tidigare år eller får Sävehof se sig besegrade i finalen. Ännu viktigar just nu. VEM FÅR DE MÖTA???????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar