tisdag 1 maj 2012

Lugi

REAL LUGI!

Vilken grym människa hon är Sabina Jacobsen gör det som jag väntade på hela matchen hon smäller in 21-20 till Lugi och ger dom en underbar vinst och nu möter de Sävehof i final. Vem ska jag nu heja på när båda mina favoritlag är i final. Undrar om jag inte ska heja på Lugi för omväxlingens skull. Så Sabbe får stöd i sin sista match innan avgången till danska Randers. Såklart ett svårt beslut, man kan ju heja på båda och bli överlycklig vilket lag som än vinner. Tror jag får gå på magkänslan det brukar bli bra då. Lite tråkigt för Hagman att missa en final match som den här men hon får heja från läktaren istället.

Grattis till Lugi återigen och sen får jag inte glömma gratulera Sävehof också. Det kommer bli en riktig rysare till final.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar