måndag 30 april 2012

Lugi handboll

Lugi is on there way!


Eller som Hagman brukar säga real Lugi. Det är väll ett passande namn just nu, Jag hoppas så på att Lugi grejar detta och går vidare till final. Inte för att jag ogillar Skuru. Utan jag vill ha Sabina Jacobsen till final nu när hon ändå ska byta klubb. Jag skulle helst sett att Hagman inte gått sönder så vi haft henne i OS truppen och att hon hjälpt Lugi på planen till final. Men nu får hon sitta bakom laget och stöttar dem istället så det är väll alltid nått. Även fast jag helst sett henne bli intervjuad efter matchen då hon lägger så bra kommentarer. Så till nästa år Hagman blir frisk, kom i form och ät dig in i landslaget och till en härlig SM- final. Med dig på plan kan vad som helst hända och du kan bära ditt Lugi långt. 

Men nu är nu och då finns ingen Hagman på höger 6 positionen. Men man kan följa henne och hennes rehabilitering via twitter. Där hon som sagt heter Nathalie Hagman . Här är 2 nya twitter inlägg från Lugi.


Nu drar vi till Stockholm. Semifinal imorgon. Skuru - Lugi. ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar