fredag 14 september 2012

Lovade ju er!

Hej! När jag skapade bloggen skrev jag att ni skulle få information om varje lag och även information om spelarna och liknande saker. Så att om en Eslöv supporter skulle följa min blogg kan den göra det mer intresserat. Så nu ska jag börja med detta. Alla lag i Damernas elitserie ska nu gås igenom ett lag i taget och jag hoppas ni vill följa med mig och är intresserade av det här.

Sen vill jag bara påpeka att det faktiskt inte är så roligt att blogga om man aldrig får feedback. Komentera gärna. Fråga frågor om ni undrar något. Vad som helst. Jag kan säkert svara på en hel del av de frågor ni har. Men som det känns nu så har jag bloggat ett bra tag men inte fått någon komentar trots att det finns ett bra antal läsare. Så snälla kommentera lite mer så jag får motivationen att blogga mer och göra bättre inlägg.

Jag önskar er nu en trevlig fredag och helg och hoppas att första lag inlägget blir klart idag. Men lovar inte att det blir postat direkt utan det kan bli så att jag lägger det till måndag.  Den som följer med i bloggen får se. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar