söndag 16 december 2012

Utvärderingar :)

Jag kommer att utvärdera detta mästerskap i olika delar. Skulle jag klämma in allt i ett inlägg skulle det bli så långt att ingen orkar läsa det.Så jag tänkte börja med att utvärdera turneringen i in helhet. Sen tar jag itu med spelarna och en del statistik. Efter det kommer en jämförelse mellan OS och EM. Även lite om kommande VM kval. Om jag hinner innan jul kommer jag även skriva om den svenska och danska serien och topplagen annars kommer det efter jul. Så nu vet alla vad ni har att se fram i mot och bara för att EM är över snart innebär det inte att all handboll med bra kvalité är det så häng med på bloggen och i tv tablån så ni inte missa när serie spelet går in på andra halvans runda. Eller ännu bättre ta er till en arena och stödj just era favorit lag där på plats :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar