torsdag 6 december 2012

Så där ja:)

Nu jäklar ska här bloggas. Jag har under några månader nu slappat och kopplat bort bloggen. Inte handbollen så klart för det skulle aldrig gå men just bloggen tog jag en paus från. Men nu har jag bestämt mig för att dra igång på riktigt igen. Åtminstone över EM som just nu spelas i Serbien.

Som vanligt är det då twitter förbud vad jag förstått vilket jag tycker är lite tråkigt. Visst ska man fokusera på handbollen och inte riskera att någon kritiserar laget då det skulle kunna skapa konflikter. Men spelarna har twitter varje dag hela spelsäsongerna i sina klubblag om de nu vill det. Så varför inte låta dem ta del av vad fansen har att säga och få tillåtelse att svara om de vill göra det. Jag vet redan att de flesta har tillgång till sina twitter sidor ändå och ser allt som skrivs. Så vad är då problemet med att låta dem svara. Det här upptäckte jag under någon landskamp där en spelare råkade skriva på twitter. Jag nämner inga namn men det var lite kul och ganska skönt också.

Men nog gnällt om det nu. Det har redan gått en match I årets EM vilket vi van. Den var mot de danska  laget och mer om den matchen kommer i mitt nästa inlägg. Det här var bara ett hej och välkommen tillbaka till min blogg och hoppas ni vill läsa mer om handbollen. Jag ska även dra in lite tabeller och resultat mm från säsongen nu när det ändå är ett ganska stort break från allt serie spel inom damhandbollen. Så som sagt välkommna tillbaka :)



Hoppas ni går långt Sverige :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar